bezár

Cookie irányelvek

Az EU 2009/136/CE rendelete és a vonatkozó jogszabályok értelmében tájékoztatjuk Önt, hogy ez a weboldal kizárólag saját cookie-kat használ.

Mik azok a cookie-k?

A cookie (vagy süti) olyan kisméretű szövegfájl, amely az Ön számítógépén tárolódik, amikor meglátogat egy weboldalt. Olyan adatokat tárol, amiket akkor küld el a weboldalnak, amikor Ön azon belül navigál, illetve amint a legközelebbi alkalommal újra felkeresi azt. Néhány cookie elengedhetetlen a weboldal bizonyos funkcióinak működéséhez, mint például a kosár vagy a bejelentkezés. Más cookie-k arra valók, hogy böngészési információkat tároljon, amelyek segítségével elemezni lehet a weboldal használatát, ehhez igazítva később bizonyos megjelenítendő tartalmakat.

Milyen módon előzhetem meg azt, hogy a cookie-k eltárolódjanak a számítógépemen?

Minden egyes böngészőben (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari) egyenként kell beállítani a cookie (süti) preferenciákat. Rendszerint több lehetőség is rendelkezésére áll a cookie-k kezelésére: némelyek elfogadása; az összes elutasítása; bizonyos, már korábban tárolt cookie-k törlése; bizonyos weboldalak letiltása arról, hogy adatokat gyűjtsön az Ön számítógépén található cookie-k segítségével vagy harmadik féltől származó cookie-k blokkolása (harmadik féltől származó cookie: egy bizonyos weboldal van nyitva a böngészőben, viszont egy másik weboldal tárolja el a cookie-jait az Ön számítógépén).

Milyen cookie-kat tárolunk ezen a weboldalon?

Ez a weboldal kizárólag ilyen cookie-kat tárol:

1. Technikai Cookie-k - ezek elengedhetetlenek a weboldal futtatásához.
2. Funkcionális Cookie-k - ezek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a felhasználóink elérhessék az általuk igényelt szolgáltatásainkat.

Rendben
Felhívjuk figyelmét, hogy ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ. Ezek a weboldal megfelelő működéséhez szükségesek. A weboldal böngészésével Ön elismeri, hogy elfogadta a "Cookie irányelvekben" leírtakat és a webhely által használt sütiket.
Rólunk

"IQ BAITS - a nagy hal élménye!"

Mindketten szenvedélyes horgászok vagyunk. Évek óta kedvencünk a bojlis horgászat, a vizek kapitális pontyainak a becserkészése.

Vállalkozásunk ötlete beszélgetéseink alkalmával fogalmazódott meg bennünk. Nagy örömünkre azt tapasztaltuk, hogy egyre több horgásznak nem a hazavitt hal az elsődleges. Naponta nő azok száma, akik arra vágynak, hogy megfogják életük halát, és a nagy fárasztást követően egy simogatás és fotó után visszaengedjék a vízbe az óriásokat. A hal elúszik, de az élmény megmarad!

A nagy pontyok fogásának legbiztosabb módja a bojlis horgászat, viszont a szükséges felszerelések beszerzése komoly anyagi befektetést igényel sporttársaink részéről. A horgászok végtelenül leleményes emberek. Addig kombinálnak, míg a bot, az orsó ára össze nem jön. Karácsony, szülinap és névnap, egy kis plusz munka – és már kézben is van az áhított felszerelés. Viszont az etetőanyagok és csalik beszerzése sem olcsó mulatság, amely minden horgászat alkalmával komoly kiadást jelent.

Alaposan körbenéztünk a horgászboltok és web áruházak polcain és szembesültünk azzal, hogy kereskedelmi forgalomban jó minőségű terméket elérhető áron nem találtunk!

Ennek a problémának a megoldására indítottuk be vállalkozásunkat. Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy kiváló, fogós bojlikat és csalikat kínáljunk a horgászok számára nagyon kedvező, megfizethető áron!

Ezt sikerült megvalósítanunk. Golyóinknak gyorsan híre ment a piacon, mert a horgászok nagyon ütős eredményeket értek és érnek el az IQ BAITS segítségével. Akik a mi termékeink közül választanak, azok minden vízterületre, minden évszakra megtalálják a legmegfelelőbb készítményünket, mint azt a weblapunk és facebook oldalunk élménybeszámolói is bizonyítják. Olvasóink biztosak lehetnek benne, hogy csak olyan fogásokat töltünk fel, ahol a halakat az IQ BAITS használatával akasztották meg.

Bátran ajánljuk termékeinket a horgászüzletek és webáruházak számára is. Akik forgalmazzák a készítményeinket, már megtapasztalták, hogy a bojlik, pop upok és dippek gyorsan értékesíthetőek. Ez annak köszönhető, hogy kiváló minőségű árut, versenyképes áron adunk át, a fogyó készletek utántöltését pedig rövid határidőn belül biztosítjuk.

Azoknak a horgászoknak sem kell lemondaniuk az IQ BAITS termékeiről, akiknek a lakóhelyén még nincs olyan horgászüzlet, ahol vásárolhatna belőlük, vagy akik az internetes beszerzést részesítik előnyben. Ön is hozzájuthat a webáruházunkban a pontyok fogásához elengedhetetlen bojlikhoz, csalikhoz, valóban rendkívül kedvező áron. A rendelését pedig a futárszolgálat rövid időn belül házhoz is szállítja.

A kiváló minőségű standard bojlik mellett forgalomba hoztunk magas minőségű PRÉMIUM golyókat is a versenyhorgászok számára. Ezek a termékek pedig már több versenyen is dobogós helyezésekhez segítették az IQ BAITS-t használó sporttársainkat.

Bízunk benne, hogy az IQ BAITS használatával Ön is megtapasztalja a nagy hal fogásának felejthetetlen élményét!